Ik heb geen stuurprogramma voor mijn mobiel . ( Samsung Galaxy Apollo ) Op welke site kan ik het best aan zo'n stuurprogramma komen ?

Als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop (Acer 10.1 inc. ) dan kan hij de stuurprogramma niet vinden die voor mijn mobiel is en dan probeer ik het op de huiscomputer en dan vraagt hij ; Plaat de schijf die meegeleverd is met SAMSUNG_Android maar die zat er helemaal niet bij dus hij zocht naar een oplossing maar dan staat er opeens ; Uw SAMSUNG_Android kan niet door Windows worden geïnstalleerd. Er kunnen geen stuurprogramma; voor uw apparaat worden gevonden. Dus weet iemand een site waar je een stuurprogramma kunt installeren voor een Samsung Galaxy Apollo. Alle linkjes ervoor zijn welkom !!
Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn Galaxy S wordt er gebruik gemaakt van samsung Kies om verbinding te maken met de computer. Hiervoor zat er wel degelijk een cd bij. Geen idee of dit ook voor de Apollo geldt. Heb je hem 2e hands of nieuw?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2e hands

Het beste antwoord

Voor dit toestel moet je Samsung Kies installeren. Daarmee wordt ook het stuurprogramma geïnstalleerd!
bamibal