Waarom komt er geen geluid uitlijn telefoon?

Sinds vanmiddag komt er geen geluid uit mijn oortjes als ik muziek luister, Als ik muziek luister zonder oortjes komt er wel gewoon geluid uit. Ik heb een iPhone 6s, weet iemand wat dit is

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Probeer eerst andere oortjes, waarschijnlijk ligt het aan jouw oortjes. Werken de andere ookal niet, ga dan naar Instellingen > Geluiden en kijk wat er uit staat.