Samsung s5 mini valt regelmatig uit wat te doen?

Hallo,
Ik heb dus (voor mij) een groot probleem. Ik heb mij telefoon nog niet eens een jaar en hij valt nu al regelmatig uit. Soms start hij uit zich zelf op en soms doet hij dat ook weer niet. Het is heel irritant want ik heb mijn telefoon natuurlijk dagelijks nodig. Ook is mijn telefoon zelf al terug gegaan naar de fabrieksinstellingen maar dat hielp ook niks. Ook heb ik het al in de veilige modus gezet maar daar werd ik ook niks wijzer van. Wat kan ik hier aan doen zodat mijn telefoon weer normaal functioneert ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga heel snel maar dan ook snel voor dat de garantie afloopt naar je leverancier terug en neem maar een aanvraag voor garantie mee !! Stuur evt een mail naar S S Nederland . Dat je aanspraak wenst te maken op garantie. Dat je met normaal gebruik mag rekenen dat het toestel EN ! Batterij het wel een jaar mag blijven doen . Maak er direct werk van Anders vang je achter het net . Succes. Ga niet zelf rommelen of iemand ( een reparatie winkel er iets aan doen ) er iets aan laten doen. Je verliest je garantie.

Antwoorden (2)

Als deze nog geen jaar is moet je terug naar de winkel waar deze vandaan kwam, want je hebt nog recht op garantie. Dus terug naar de winkel is wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bel Samsung of het bedrijf waar je hem gekocht hebt!