moet je als je internet op je telefoon hebt deze uitzetten als je het niet gebruikt?

Of gaat het niet van mijn mb's af als ik niets doe op internet? en al moet dat wel: hoe zet ik internet uit op een samsung galaxy s2?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als er geen internet verbruikende programma's aan staan, gebeurt er niks. Wel slurpt internet vaak batterijen. Hier staat hoe je het uit moet zetten:

Voor Wi-Fi:
Open in de standby-stand de lijst met applicaties en selecteer
Instellingen → Draadloos en netwerk → Wi-Fi-instellingen →
Wi-Fi

Voor 3G heb ik deze reactie gevonden:
"Volgens mij als je power button inhoud kun je data verbinding uitschakelen bij galaxy s is dat wel zo dus denk bij de s2 ook wel"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt je internet het beste uitzetten als je het niet gebruikt. Ook als je het niet echt gebruikt, blijft bv whatsapp of bakery story of een ander spelletje gewoon internet gebruiken.

Weet je dus dat je geen internet gaat gebruiken? Zet het dan uit!