hoe een 06 nummer te achterhalen?

ik word regelmatig bij nacht en ontij door een 06 nummer gebeld,als ik het nummer terugbel dan word er niet opgenomen of staat het toestel uit!
Is het ergens terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
21K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is eerder gesteld.
sterredag
13 jaar geleden
probeer eens niet meteen, maar op een heel ander tijdstip terug te bellen en dan wel zonder nummer herkenning dat kan dan ook helpen, misschien dat er dan wel opgenomen wordt? Activeren eenmalig Anoniem bellen: u neemt de telefoon op en wacht op de oproeptoon
toets *31#. Na enkele seconden krijgt u wederom een kiestoon, waarna u het telefoonnummer dat u wilt bellen kunt intoetsen
uw nummer is nu eenmalig geblokkeerd bij degene die u belt
na het gesprek vervalt de eenmalige blokkering

Antwoorden (5)

Is lastig. Probeer het nummer eens uit op google.

Toegevoegd na 24 minuten:
Als dit nr bijvoorbeeld op marktplaats oid voorkomt zou je het op deze manier kunnen achterhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is dit niet zo gemakkelijk. Een 06 nummer staat voor privacy en je komt moeilijk aan de gegevens van de eigenaar. Je hebt bepaalde sites, laat ik zo even weten, een soort van 06 telefoongids. Maar hier moet degene die je zoekt zich wel vrijwillig aanmelden. Wat je het beste kan doen is de tijdstippen dat je word gebeld bijhouden en dit melden bij je provider. Zij mogen jou geen informatie vermelden over de persoon die jou lastig valt maar kunnen diegene wel een waarschuwing geven. Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Www.06gids.nl en www.yournumber.nl is het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omgekeerd zoeken kan helpen.
Verder kan je aangifte doen. Zij kunnen beter traceren.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarvan zou je aangifte moeten doen?
informeer bij je provider wat je hier evt aan kan doen. Op mijn gsm kan ik profielen aanmaken waarbij ik bepaalde nrs wel/niet kan blokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wellicht iemand die intresse in je heb en je zit te stalken(ik bedoel dit niet lullig hoor) Die persoon moet in ieder geval(als jou 06 nergens op internet staat) jou nummer hebben van andere die jou 06 hebben(vrienden en kennisen dus) vraag aan hen of ze dat nummer in hun mobiel hebben...

andere manieren zou ik ook niet weten...

succes!