Waarom kan ik niemand op Instagram volgen?

Ik volg altijd heel veel mensen op instagram. Op het moment dat ze terug volgen ga ik ze allemaal unfollowen zodat ik veel volgers heb en weinig volgend ( nu 1958 volgers en 90 volgend ) ik doe dat bijvoorbeeld door bij een beroemd persoon te gaan bijv armoowasright en dan kijk ik naar zijn laatste foto/video als er staat 30 minuten of eerder gepost dan druk ik op zijn ‘‘likes’’ en ga ik iedereen volgen omdat ze actief zijn en liken en op hoop dat ze terugvolgen, dit werkte voor mij prima en lekker handig 150 volgers per dag, maar als ik nu iemand probeer te volgen staat er ‘’ je bent tijdelijk geblokkeerd omdat je misbruik maakt van deze fucntie ‘’ ????? Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen ofzo heb het gevoel alsof instagram denkt dat ik een robot ben ( je weet wel auto-bots enzo die automatisch gaan volgen en dat Instagram dat denkt en tijdelijk blokt.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft :) Weet ook iemand Hoelang dit duurt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
17.9K

Antwoorden (1)

De handelingen die jij doet op instagram mag niet volgens de regels van instagram. Je kan maximaal een aantal mensen volgen per dag. Anders zou het wel heel makkeljjk zij om veel followers te krijgen ;)