Moet ik een maand lopen met mijn nieuwe tijdelijke SIM tot ik mijn eigen nummer kan gebruiken? (nummerbehoud)

Mijn oude mobiel is kapot, heb nu een nieuwe mobiel en ben gelijk overgestapt naar andere provider. Probleem: nieuwe mobiel kan alleen nano-sim, wat mijn oude sim niet is. Mijn nummerbehoud is pas volgende maand van kracht. Betekent dit dat ik een maand met dit tijdelijke nummer moet lopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nee je kan een NANOSIM aanvragen bij je oude/huidige provider. Of even je SIMKAART pasknippen. Bij een telecomwinkel willen ze dat vaak wel doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
+ Telecomwinkels hebben een stansapparaatje om in 1 beweging je huidige simkaart precies op nano-sim-formaat te knippen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thanks! Ga morgen even langs de winkel dan :)