Wat is een goede professionele / kappers shampoo?

Na googelen kom ik er niet meer uit. Lees vanalles, ook over siliconen en sulfaten.. Merken die vaak naar voren komen zijn Kerastase en Keune. Kan iemand me vertellen wat over het algemeen een goed merk is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Haar
1.6K

Antwoorden (3)

Over het algemeen is Nivea een goed merk. Dat is in alle drogisterijen en supermarkten te koop. Je moet dan alleen zelf even uitzoeken welke soort het beste is voor jóuw haar.

Kerastase is inderdaad een veel gebruikt merk bij professionele kappers. Maar dat kan je niet zomaar in een winkel kopen, dan ben je afhankelijk van de voorraad en prijs die jouw kapper daarvan heeft en ervoor vraagt.
8 jaar geleden
Siliconen en sulfaten kunnen op langere tijd slecht voor je haar zijn.. Als je het zekere voor het onzekere neemt pak je een shampoo zonder sulfaten of parabenen. Op internet is Revita shampoo erg populair. Voor langer haar is SWELL ook erg goed, maar die vind je bijna nooit bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Chi heeft zeer professionele shampoo, ik ga zelf ook altijd naar een redelijk professionele kapper en daar gebruiken ze ook veel chi.