Waar vind ik aan welke eisen een Chileense tandarts moet voldoen om hier aan de slag te kunnen?

Hij heeft daar studie en aanvullende cursussen gedaan en 10 jaar werkervaring. Hoe kan ik uitvinden wat hij dan extra moet dien aan extra studie en andere vereisten om hier te mogen werken als tandarts in loondienst

Poet
6 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Om als tandarts in Chili aan de slag te kunnen, moet je eerst een licentie aanvragen bij de Chileense overheid. Daarnaast moet je een diploma van een erkende tandheelkundige school hebben en een verklaring van goed gedrag.
Bronnen:
2 maanden geleden