Ik snap niet hoe je zelf een merk kan indienen, hoe werkt dat?

Ik heb pas een bedrijfje en nu heb ik een logo laten maken op een website. Die wil ik nu dus beschermen zodat anderen die niet kunnen gebruiken. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
ronron1212
6 jaar geleden
https://www.intellectueeleigendom.nl/logo-registreren/

Antwoorden (1)

Hoi Lieselotte1993, zoals de link van ronron al aangeeft kun je inderdaad zelf registreren. Dit kan via het BOIP. Je kunt het ook laten doen door een merkenbureau, maar dat is duurder dan wanneer je het zelf doet.