Mag je tekst en plaatjes uit een bestemmingsplan kopieren voor gebruik in een vergunningsaavraag?

Enerzijds: dat plan is door een bureau opgesteld dus wellicht hebben ze bepaalde rechten. Anderzijds: de gemmeente was daarvoor opdrachtgever en het is ook een publiek document

Poet
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Het kopiëren van tekst en plaatjes uit een bestemmingsplan is alleen toegestaan als je de bron vermeldt. Het is belangrijk om de juiste vergunningen aan te vragen voordat je deze informatie gebruikt. Zorg ervoor dat je de juiste wetten en regels volgt.
Bronnen:
4 maanden geleden