Mag je een rekening verhogen binnen een betaal termijn?

ik krijg een rekening dat ik binnen 14 dagen moet betalen ik heb ook aan gegeven dit te doen nu een week verder is de rekening al 2 x verhoogt eerst met 1 euro daarna met 20 euro mag dit de 14 dagen zijn nog niet voorbij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Gewoon de originele rekening betalen. Als de termijn wél is verstreken en dat is niet idioot lang dan zal een bedrijf je al niet achter de vodden zitten voor alleen de verhoging zolang de originele nota is voldaan, maar in dit geval moet je zéker die verhoging niet betalen.

Het beste antwoord

Nee, dat mag niet. 14 Dagen is 14 dagen en zij hebben die termijn bepaald dus moeten zij zich daar aan houden. Misschien is het een vergissing. Heb je al contact met dat bedrijf opgenomen?