Wat is welzijn nieuwe stijl? Is het een bezuiniging of een nieuwe manier van werken, en waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Er wordt bezuinigd, op een naar mening verkeerde manier. Door deze naam te veranderen door er nieuwe stijl achter te zetten, proberen ze te verdoezelen wat het daadwerkelijk voor de mensen inhoudt en er een nette omschrijving aan te geven. Dat er bezuinigd moet worden is duidelijk, maar waarom op deze manier, wat deze groep mensen zo hard treft, het waarom maken ze niet duidelijk. Het zal wel 1 van de laatste potjes zijn, waaruit nog iets valt te halen voor de gemeentes. De naam zegt iets over de financiële toestand waarin wij ons met z'n allen bevinden, maar dan op een manier die iets negatiefs een positieve uitstraling geeft.