Het gaat over een inburgers examen. Kan iemend mij helpen?

De vriendin vanmijn zoon woont in cambodja en wil in nederland wonen. Ze heeft een inburgersexamen gedaan, maar de vragen waren helemaal anders dan wat in het lesboek staat. Een heleboel vragen waren anders,ze weet nu niet of ze geslaagd is. Kan iemend ons helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ik kan je alleen maar aanraden geduld te hebben en de uitslag af te wachten.
Hei is toch ook niet logisch dat je dezelfde vragen voorgeschoteld krijgt, als die in het lesboek staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit moment kan er niemand iets doen, als dadelijk blijkt dat ze een onvoldoende heeft behaald kan er altijd bezwaar tegen het examen worden gemaakt.