Betaald, maar geen product geleverd. Wat kan ik doen?

Bij Groupon online twee reistassen gekocht en betaald. De voucher is inwisselbaar bij de partner 123deals.nl. Helaas blijkt al snel dat de voucher niet werkt. Meerdere malen contact gehad met Groupon zonder resultaat. Inmiddels is de voucher verlopen. Ze bieden me aan mijn geld terug te storten, maar ik heb liever mijn reistassen. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het geld accepteren en Groupon heel erg snel vergeten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees blij dat je je geld terugkrijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je contact opgenomen met 123 deals? Anders inderdaad blij zijn dat je je geld terugkrijgt!

Het beste antwoord

Een leverancier heeft de wettelijke verplichting te leveren wat je besteld en betaald hebt. Om hem aan die verplichting te houden moet je met dit soort sjaggeraars naar de rechter en dat doet niemand voor een paar reistassen. Dus zsm je geld innen en daar nooit meer iets bestellen. Als we dat allemaal doen, hebben dit soort lieden geen bestaansrecht meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het Tv Programma Radar heeft op 24 oktober een deel van de uitzending gewijd aan Groupon. Daaruit bleek dat Groupon vaak tekort schiet, en sommige coupons niet in te wisselen zijn.

Ik zou het aanbod van geld terug maar accepteren. Dan voorkom je financiele schade. De reistassen krijg je toch niet op deze manier.

http://www.trosradar.nl/uitzending/item/1824/groupon/