Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tot hoe laat mag in de discotheek of kroeg harde muziek worden afgespeeld? Hoe hard? En wat kan ik er tegen doen?

Het is nu al bijna 5 uur in de ochtend, en er komt ergens harde house muziek vandaan! Al vanaf 22:00 bezig! Ik kan hierdoor niet slapen. Egt heel vervelend! Wat kan ik doen? Als ik de politie bel kan ik weinig zeggen. De muziek kan ook ergens anders vandaan komen, ze gaan niet voor je zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het om een uitgaansgelegenheid gaat, hangt het af van de vergunning die die gelegenheid heeft. Dat kun je navragen bij de politie en eventueel klagen.
Gaat het om een woonhuis waar het geluid vandaan komt, dan mag je na 23.00 uur 's avonds de politie bellen om te klagen. Ik zou in jouw geval (je bent nu toch al wakker) in ieder geval toch maar even bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot 5 uur in de ochtend harde muziek draaien is natuurlijk niet netjes. Zoals de vorige antwoorden al zeggen kan je naar de milieudienst bellen. Als je hier de volgende keer geen last van wil hebben is het slim om altijd een paar oordopjes in huis te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding