Er zat een stukje plastic (20cm) in mijn kroket, waar kan ik dat aangeven?

Ik at gister een kroket en ineens zag ik iets zitten... Ik trok het er uit en toen was het een stuk plastic van wel 20cm.
De kroket heb ik weggegooid, maar het stukje heb ik bewaard en ook de doos. kan ik hier verder mee gaan? Een tante vertelde me ooit dat ze een paar 100euro had gekregen, omdat er iets van een knaagdier ergens tussen het eten zat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is wel een grote kroket geweest of niet?
ik vind het wel een rara vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom jij aan kroketten van 20+ cm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een "stukje "plastic van 20 cm in je kroket ? Hoe groot zijn de kroketten bij jullie ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk kroketten uit de vriezer!!! die zaten aan elkaar door het stukje plastic vandaar de afmeting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@soldaat bloem zit er bij jou ook een stuk plastic in dan??? Het gaat over een kroket dat snapte je wel toch:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kroketten zijn zowiezo ongezond, misschien was dat stuk plastiek gewoon nog niet vermalen ! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@soldaatboem... iekkkk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha! Dus jij hebt mijn liniaal gevonden.....! Svp terugsturen naar Sjeng van de Mora. Merci!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plastic kan ook opgevouwen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Newbie: een tijdje terug is aangetoond dat een broodje kaas ongezonder is dan een kroket.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het stukje zat ook opgevouwen.

Antwoorden (9)

meestal staat er op de doos een adres of nummer waar je heen kan bellen of mailen.
probeer dat eerst eens.
en leg het gewoon uit. misschien krijg je een kleine vergoeding
13 jaar geleden
Op de doos staat waarschijnlijk een informatienummer. Kijk anders even op de website van de fabrikant voor een contactnummer of adres.
Best kans dat je iets ter compensatie aangeboden krijgt. Waarschijnlijk een bon voor nog meer kroketten.
bamibal
13 jaar geleden
Je moet hiermee terug naar de winkel (supermarkt/snackbar) waar je het gekocht hebt. Deze kun je hierop aanspreken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had beter de kroket met plastic en al terug moeten sturen, naar de fabrikant en er bij vermelden dat je in aanmerking wil komen voor een vergoeding, maar die kan je pas krijgen als bewezen is dat het er ook daadwerkelijk inzat.. Maar helaas heb jij het bewijs al weg gegooid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Meis26,
Er staat meestal op de doos een adres waar je naar kunt mailen of schrijven over klachten.
Je moet dan de doos met de kroket en olastic opsturen, en vermelden waar je het product gekocht hebt.
In de meeste gevallen krijg je het product terug met evt wat andere producten erbij.

succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit eens gehad met een zakje koffie. Ik heb t stukje plastic met een begeleidend schrijven naar het adres op de verpakking gestuurd en kreeg een nette brief + een doosje met spulletjes terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het een vork was. Die kun je gebruiken om mee te eten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je gelijk bewijzen, anders kan iedereen zeggen dat ze dat hadden. En een 20 cm lang plastic lijkt me stug, niet 2 cm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de fabrikant, de winkel waar je eea hebt gekocht. Je kan het ook bij de VWA melden (zie link).