Op de lijst van rijkste koningshuizen, No. 14: Koningin Beatrix ($300 miljoen)
Beatrix' fortuin zit vooral in vastgoed, en dat doet het niet zo goed de laatste jaren. Gelukkig zijn Drakensteyn en Tavernelle populair bij makelaarstypes op Vespa's......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier is veel onduidelijkheid over. Waarschijnlijk ligt het rond de 400 miljoen Euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies getal is onbekend maar zeker is te veel ten opzichte van de minima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op haar leeftijd,vermag ze niet zo veel meer. Ze haalt beslist geen 1 PK meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :P ik denk dat ze het hier niet over snelheid hebben :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook niet maar dat wordt niet duidelijk in de vraag,dus is het antwoord correct.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Ik vind hem leuk.
eigenlijk te veel voor haar alleen ! iets van 400 mlj
misschien moet ze eens aan de mensen gaan denken met kinderen die de eindjes aan elkaar moeten knopen om het einde van de maand te halen
haar kinderen hebben haar vermogen niet nodig die hebben zelf genoeg
doet ze ook eens wat goeds!