Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke Amerikaanse website kun je informatie vinden over rechtszaken en veroordeelde personen?

Een paar jaar geleden is een kennis van me bij een overval in de VS doodgeschoten.

De lokale kranten hebben daar uitgebreid over bericht. Op internet kon ik nagaan wat er precies is gebeurd. De volledige naam van de schutter werd ook vermeld.

Ik probeer uit te vinden tot hoeveel jaar gevangenisstraf hij is veroordeeld. Als ik zijn naam Google, vind ik alleen oude informatie over de overval, maar niet over de rechtszaak.

12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weet je in welke staat de dader vastzit?
Een kant-en-klaar antwoord op je vraag heb ik niet, maar ik weet wel dat veel gevangenissen er geen moeite mee hebben hun inmates met naam en toenaam te noemen op hun website. Zie de bron voor een voorbeeld.

Je zou kunnen googlen met de naam van de staat + penitentiary facility of correctional facility. Best mogelijk dat je de dader dan ergens aantreft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding