Wanneer keert het UWV uit?

Tijdje problemen gehad met exwerkgever, weigerde mij in de ziektewet te plaatsen.. Nu eindelijk na 2 maanden een brief binnen dat ik mijn uitkering zal gaan ontvangen.

Heb 2 maanden niets kunnen betalen dus mijn brandende vraag: Hoe lang duurt het nu nog voor ik mijn geld heb? iemand ervaring mee..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze zijn wettelijk verplicht om dat binnen 6 weken te doen. Maar ze hebben ook de mogelijkheid om je een voorschot te betalen op het moment dat je het financieel niet redt. Vraag hier even naar als het moeilijk wordt voor je.