wat is het verschil tussen een architect en binnenhuis architect eigenlijk?

wat is het verschil tussen een architect en binnenhuis architect eigenlijk? En wie verdient er meer ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Een architect ontwerpt gebouwen en een binnenhuisarchitect ontwerp inrichtingen (binnenshuis).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon archtitect houd zich bezig met de vormgeving van een object in dit geval een huis, en een binnenhuisarchitect houd zich bezig met de vormgeving en inrichting binnenshuis wie meer verdient kan je niet zeggen in het algemeen verdient een gewoon architect meer maar als we het over bv jan de bouvries hebben die is dan binnenhuisarchitect die zit wel ver boven het loon van wat een normaal archtitect krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hiervoor al het antwoord is gegeven, een architect ontwerpt huizen en een binnenhuis architect meubileert als het ware het huis, en bepaald wat voor meubels en decoraties waar neergezet moeten worden.

Over het algemeen verdient een normale architect meer omdat deze veel meer werk heeft, meer moet berekenen en uitwerken en deze ook een langere studie hiervoor heeft gedaan.