112 bellen en je weet niet waar je bent?

Stel je bent getuige van een ongeval en je weet niet precies waar je bent. Hoe weten ze bij 112 dan waar je bent?

Toegevoegd na 22 uur:
Ga er eens van uit dat ik in het bos ben. Ik alleen met het slagtoffer. Geen omstanders

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst zal 112 vragen om je omgeving te omschrijven, daar kunnen ze ook veel uit afleiden. Hebben ze daar niks aan, dan traceren ze je telefoontje, wat veel kostbare tijd kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

als er meer omstanders bij staan vraag je aan iemand of die soms weet waar je bent.of weet welke omgeving het daar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als u belt zijn uw coordinaten bekend
en ook via welke zendmast(en).
U dient wel de verbinding in stand te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
112 weet zo ie zo waar je bent want ze kunnen je telefoontje traceren..en anders een beetje omschrijven waar je ongeveer bent enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je mobiel belt zien ze in welke buurt je bent
verder zijn er matrixborden waar je op kan kijken
en natuurlijk de omstanders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan bellen naar 112 die kunnen je plek traceren maakt niet uit of je nou in het bos bent of ergens anders.