Als iemand op een heel lang per dag op een site online is wil dat zeggen dat de persoon werkeloos is?

ik ben benieuwd hoe sommigen dagelijks vele uren online zijn
je hebt toch ook werkzaamheden in huis?
dat leidt ik ook af van de leeftijden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op internet kun je niets geloven. Bijna niets is wat het lijkt.
Je kunt ook niet weten of iemand zijn leeftijd eerlijk heeft ingevuld. Conclusies, zoals in je vraag, kun je niet trekken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Hoeft niet, je hebt ook mensen die "in de tijd van de baas"
af en toe eens internetten. Of die eigen baas zijn, of part-ime werken.
13 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig veel mensen die de gehele dag online zijn voor hun werk, en die dan gelijk ook G.V. open hebben staan.
Inderdaad kan iemand die werkeloos is ook de gehele dag online zijn.
Zelf heb ik eens een paar dagen in de lappenmand gezeten, dan kan je ook de gehele dag hier op G.V. zitten.
13 jaar geleden
ik ben eigen baas heb internet shopke dus zit lekker lang op internet in tussen tijd chat ik op msn en zit op diverse communitie sit's te chaten zo leer ik weer andere mensen kennen en ontmoet ik ook weer nieuwe klanten .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn inderdaad mensen die werkelijk de hele dag online zijn, en dan ook echt om de 3 minuten ergens een antwoord of reactie geven. Bv op GV.
Er kunnen vele redenen zijn waarom deze mensen dit kunnen: Gepensioneerd, ziek, vakantie, etc.

Ikzelf heb nu grote vakantie. Reisje achter de rug, en nu nog af en toe een dagje uit.
Heerlijk om dan ook af en toe een middag of avond achter het internet te hangen.
Toen ik vorig jaar een tijd verplicht thuis zat vanwege herstel na een operatie, was ik ook blij met mijn laptop!

Kortom: Er kunnen vele redenen zijn waarom iemand in staat is om langere tijd achter de pc bezig te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet altijd, deze persoon b.v. is gepensioneerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net als deze persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
raar maar ik geloof jullie wel, maar dat doet niets ter zake
Je vraagt j dus af: hoe doen die mensen dat?
Sommige mensen kunnen ook nog heel snel lezen en heel snel typen, en heel snel zoeken.

En als ze dan ook nog heel veel tijd hebben....

Ik kijk meestal een paar keer per dag of er nog leuke vragen voor me bij staan.

Veel vragen zijn al geweest, soms in een andere vorm.
Tegen de tijd dat ik bovenaan sta, als ik daar ooit zal komen, heb ik het waarschijnlijk wel gehad met GV, dan zal de verveling wel toeslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat wil niks zeggen. De persoon kan een kind zijn, op zijn/haar werk internetten en vakantie hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan verschillende redenen hebben.
* Als je bijvoorbeeld kijkt op hyves of andere social media dan kan iemand nog ingelogd staan maar niet meer achter de PC zitten. Dan blijf je wel online gemeld.

* Die persoon heeft een vrije dag en besteedt deze aan internet.

* Iemand werkt van huis uit en doet dit tussendoor.
etc.

Het maakt overigens helemaal niet uit waarom iemand dat doet en of hij/zij dus werkloos is of niet. Laat personen hun eigen dingen doen. Jij hebt hier geen last van.
Zo ja, dan bespreek je dat met die persoon en anders is het zijn/haar eigen verantwoordelijkheid.

Waarschijnlijk zou jij dit nooit doen of wil je het stiekem ook heel graag.
Het zegt dus iets over degene die er iets van vindt (een oordeel of mening heeft).

Dat jij dat overigens ziet, zegt mij dat jij dus net zo lang online bent.... en die ander dit misschien ook wel over jou denkt ;^ )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit een groot gedeelte van de dag achter de pc vanwege werk. Tegelijk sta ik ingelogd o.a. bij GV, om soms even met iets anders bezig te zijn en als anti-stress.
Al ben ik bezig in de tuin sta ik hier ingelogd. Als ik boodschappen doet ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vaststaat is dat te veel mensen te lang op internet zitten. En te lang is dan dat ze andere dingen te veel laten zitten en dat ze het in werktijd van de werkgever doen. Helaas zijn dat niet alleen werklozen, maar ontzettend veel andere mensen.