Internet valt weg?

Wat zou de mens doen, als ze nooit geen internet meer hadden? even anders geformuleerd, vraag stond er al op, er kwamen veel antwoorden binnen. Maar is verwijderd door de moderatie team!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat de mens dan zou doen? Voor de meesten zou het geen verschil maken, want die hebben geen internet.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de mensheid is de gehele wereld, en niet enkel dit kikkerlandje? scherp hoor! Ik moet hem opwaarden. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scherp!

Andere antwoorden (8)

Persoonlijk:
In mijn geval zou ik eerder naar bed gaan. Momenteel check ik vlak voor het slapen mijn e-mail en dat loopt dan altijd uit doordat ik o.a. bij GV terecht kom.

Professioneel:
Op het werk zou het ook een stuk lastiger worden. Momenteel mail ik een klant als er problemen zijn om voorbeelden, of ik stuur een offerte per mail die dan binnen het uur terug is, dan moeten we weer terug naar de fax en de post. Processen worden trager en tijdrovender.

Algemeen:
Verder denk ik dat mensen weer meer persoonlijk contact met elkaar gaan krijgen ipv via MSN berichtjes de wereld inslingeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon - terug naar 1988: geen internet. Denk er maar aan hoe 't toen aan toe ging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hele dag in bed liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja......, dán wordt geluk weer héél gewoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
da's een goeie!!!!
heb je die aflevering gezien van South Park (tekenfilmserie voor volwassenen) over dat de internet wegvalt, die is echt goed, moet je echt s kijken!!! alsof er een nucleare ramp is.... haha

heb je je pc wel s uitstaan??
weet je, het is ook echt leuk om een spel te spelen of gaan kletsen met je familie/vrienden of lekker een boek te lezen of een heel eind te gaan lopen met de ondergaande zon in de frisse buitenlucht...
er is nog zoveel meer dan internet!!!

ik denk ook wel dat er vele kinderen en ouderen trouwens ook geen idee hebben wat te doen wanneer ze geen internet hebben. beetje jammer hé...
maar dat komt dan vanzelf wel hoor, want dan gaat de mens nadenken over wat ie dan kan doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
""nooit geen"" is niet zo erg. Het is namelijk hetzelfde als ""altijd wel"".

Maar stel, er is geen internet meer. Dan zouden we inderdaad teruggaan naar voor 1988. En toen amuseerde ik me ook.
Ik was wel veel meer met naslagwerken en telefoonboeken in de weer. Schreef veel brieven, en kreeg veel post. Had minder contact met vriendin in Nieuw Zeeland.

Wat ""de mens"" zou doen weet ik niet. Maar wel dat ik misschien meer de deur uit zou gaan, om dingen uit te zoeken. Bezoek aan vrienden en familie is hetzelfde gebleven.

We keken op tv meer naar dezelfde dingen, wat weer meer gesprekstof opleverde.

Verder zou ook ik beduidend eerder naar bed gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer boeken lezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer die dingen gaan doen,die je deed,vóór er internet was. Meer lezen meer muziek luisteren enz...