Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben bi maar waar vind ik ook bi of lesbische meisjes?

Ik ben bi maar ik weet niet waar ik iemand kan ontmoeten ik vind dating sites niet veilig en jongenout zit ik al op maar heeft niet veel effect. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Antoni
7 jaar geleden
Ik vermoed dat je via de belangenorganisatie COC wel contacten kan vinden of plekken of bijeenkomsten waar je naar toe kan gaan om nieuwe mensen te leren kennen. Kijk op www.coc.nl.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat hangt ook een beetje af van je leeftijd, wat geschikte plaatsen zijn om contact te zoeken. En zoek je een date, misschien een potentiële partner, of zoek je gewoon contact met andere meiden die weten wat het is om anders geaard te zijn dan de meerderheid van de bevolking?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Begin eens op Tinder! hier kan je invullen dat je op vrouwen valt en kun je zien wie er in de buurt nog meer opzoek zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
misschien een gaybar een idee? ik weet niet of je iemand kent in je omgeving die homo of lesbisch is maar anders zou je ook aan die persoon kunnen vragen of hij of zij je mee zou willen nemen naar zo'n bar. Om er helemaal alleen heen te gaan is natuurlijk wel spannend. Vaak is het zo dat als je er 1 keer bent geweest je al wel wat mensen hebt gesproken en dan ga je de volgende keer er veel gemakkelijker heen. Probeer de eerste keer meteen wat nummers van mensen te vragen. En dan bedoel ik niet om ze te versieren ofzo maar meer zodat je contacten hebt waarmee je de volgende keer samen erheen kan gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding