k ben op zoek naar een organisatie die mannen helpt als ex-partner de afspraken m.b.t. omgangsregeling met kinderen niet na komt?'

Mijn ex weigert opeens mijn zoon mee te geven. Er zijn geen redenen voor. Net na zessen belde ze dat ik hem niet meekreeg. Natuurlijk net te laat om mijn advocaat te bellen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Je zegt: "opeens". Dus het is kennelijk een nieuw fenomeen. Dan zou ik maar even afwachten wat je ex hier morgen verder over zal zeggen alvorens naar een advocaat gaat (tenzij je bezorgd bent over de financiële situatie van je advocaat en die daarom wilt steuen met extra werk)

Het beste antwoord

Je hebt in Nederland een organisatie die de dwaze vaders heet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze organisatie zocht ik. Bedankt

Andere antwoorden (1)

Je kan sowieso de politie bellen, daar de situatie uitleggen en daar weten ze wel de juiste organisaties/stappen die je moet nemen. Ook kunnen zij je kinderen eventueel ophalen omdat jij recht op ze hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En vooral zo op de spits drijven!
Neem zo snel mogelijk met je advocaat contact op. Ook al kan dit pas maandag. Als je googelt vind je organisaties die je bij kunnen staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies, het gevecht verder aanwakkeren schiet je zeker niks mee op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kind door de politie laten ophalen? . Jij hebt geen kinderen?