In dat jaar werden er tussen de 230.000-250.000 kinderen geboren: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/faq/specifiek/faq-hoeveel-kinderen.htm

Ik ga uit van 240.000 en dan werden er in dat jaar per dag 658 kinderen geboren. Ga maar ongeveer uit van tussen de 630-685.

Toegevoegd na 8 uur:
Na de aanvullingen uit de reacties: dat jaar werden er 685 kinderen gemiddeld per dag geboren maar april is de maand waar de minste kinderen worden geboren dus reken op iets van 650/660 ongeveer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar niet op elke dag worden evenveel baby's geboren. Zo worden er in April een stuk minder kinderen geboren dan in september:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3096408/2011/12/28/Rond-de-kerst-worden-de-meeste-kinderen-gemaakt-Nu-dus.dhtml
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik ook maar de vraag was ongeveer. Zolang je niet eens precies weet hoeveel kinderen er in dat jaar zijn geboren blijft het toch natte vingerwerk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pelle, die jaargegevens zijn gewoon bekend.
In 1963 zijn volgens het CBS in Nederland 249.879 levendgeboren kinderen geboren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb me rot gezocht daar bij het CBS maar ze gaven mij geen getallen ;) Bedankt!