geborgenheid, aandacht, veiligheid en trouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ik denk onvoorwaardelijke liefde in de vorm van aandacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liefde, respect. en een kind
14 jaar geleden
onvoorwaardelijke steun, elkaars maatje voor het leven zijn in goede en mindere tijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijkheid, trouw, liefde en respect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertrouwen, onvoorwaardelijke liefde, geborgenheid, warmte. En natuurlijk last but not least: Het vermogen om als man ook te kunnen koken en huishoudelijke klusjes te doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha nee hoor, ik wilde gewoon een ander soort crisis noemen. Want die vraag ging toch helemaal nergens over!!
Onvoorwaardelijke liefde.
Een luisterend oor (dat niet meteen een oplossing geeft).
Volledige aandacht.
Tederheid.
Zorg.
Samenspel in de sex.

Toegevoegd na 5 minuten:
Inderdaad, trouw hoort zeker ook in dit rijtje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld en aandacht. In die volgorde.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) Enige goede antwoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dan ben ik zeker een uitzondering... :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En vrouwen willen geen seks?
AWM
14 jaar geleden
Precies!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus verstand op nul, blik op oneindig, kleren uit, licht uit en dan onder de dekens wat op en neer is geen seks?
AWM
14 jaar geleden
Dat is wel seks, maar aandacht kun je het nauwelijks noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom ook de vraag in mijn eerste reactie op dit antwoord :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer, daar ben ik het mee eens +1
Interesse, respect en vertrouwen, dit bij elkaar gebundeld maakt de liefde mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen willen bijzonder gevonden worden. Aandacht, maar niet zo dat je de vrijheid van de ander belemmert. Én wat wij vrouwen willen is; met rust gelaten worden als we aan het zeuren zijn. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de man zichzelf moet zijn.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijkheid zeker op de eerste plaats. op nr 2 humor op 3 tederheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze willen de mooiste zijn en de liefste... En ze willen dat de partner dat zegt, zonder dat ze erom moeten vragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee schat, je bent niet (te) dik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zekerheid...bevestiging...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ex wist mij te vertellen dat ik slechts haar mobiele portemonnee was. Die zag dat dus in ieder geval van mij.