waar vind ik sites/blogs die betere nieuwsduiding geven?

Waar vind ik nog sites zoals : xandernieuws.nl en wereldgeheimen.nl Betere achtergrondnieuws en top secret.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik op xandernieuws kijk, zie ik een leegte, die kun je overal op internet wel vinden ;p
En wereldgeheimen is gewoon een blog, niets bijzonders aan.
Besef dat geheime informatie echt geheim is en dus niet op een log ergens opduikt. Als geheimen met nieuwswaarde echt uitlekken, zul je al heel snel overal op internet tegenkomen.
Als het gaat om sites/blogs die zich bezighouden met zogenaamde samenzweringen, nieuws dat zogenaamd stilgehouden wordt en dergelijke, dan kun je eens zoeken op conspiracy (als je goed bent in Engels) of kijken op http://niburu.nl/, waar ze gespecialiseerd zijn in nieuws rondom ufo's en dergelijke, vaak zonder goede bronnen.