Iemand is een kakker als hij denkt meer te zijn dan een ander. En meer denkt te zijn vanwege zijn afkomst, geld of status.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als hij gemiddeld drie of meer keer per dag op de wc zit te kleien, dan is hij een aardige kakker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Definities van Kakker op het internet:

* Kakkers zijn kleine beeldjes die hun oorsprong vinden in een oude traditie uit Catalonië.
nl.wikipedia.org/wiki/Kakker

Zie hieronder een stukje uit een verslag van een 3vmbo-er:

Kakkers herken je meestal aan de wat duurdere kleren die ze aanhebben.
Zo hebben ze vaak een polo shirtje aan of een golf merk aan. Andere bekende merken
van kakkers zijn:
Ralph Lauren,
Lacoste,
Tommy Hilfiger,

Van oorsprong zijn tennis en hockey echte kaksporten, golf heeft ook nog steeds die naam.
Op zich zijn kakkers niet zo veel eisend, wat ze belangrijk vinden en waar ze zich altijd wel aan houden is dat ze vloeiend standaard Nederlands spreken (soms een beetje te, dan lijkt het net of ze een gloeiend hete aardappel in hun mond hebben), hun kleding mooi glad is, zit geen kreukeltje in waar het niet hoort te zitten, bij mannen is gel een veel gebruikt middel voor hun haar glad en zo strak mogelijk te houden. Buiten hun uiterlijk zijn hun vrienden vaak ook kakkers, dit vinden zo ook belangrijk.

En voor de grap:
Wat zegt een kakker als'ie klaarkomt? - ik ben gearriveerd!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, nou, al die minduimpjes.... zijn er mensen die zich aangesproken voelen ofzo? Er wordt gevraagd wanneer iemand een kakker is, en ik vind een verslag van een puber. Weet je gelijk wat die voor kijk op kakkers hebben....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En die kunnen het weten.+1
Rieneke1
14 jaar geleden
+1 voor de lach :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gootje,we zitten op de zelfde golflengte,jammer alleen van die stoorzenders!
Als de persoon rechten meent te ontlenen aan zaken die hij niet zelf tot stand gebracht heeft, beschouw ik dat een kakker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik s,morgens netjes een klant begroet in onze winkel met goede morgen,en deze me net aankijkt of hij het in keulen hoort donderen,terwijl hij even later als hij wat gezien heeft,ijskoud naar me toe komt om te vragen of er wat van de prijs af mag,nou dan is het voor mij een kakker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh van het type dat met de Porsche bij de Aldi boodschappen gaat doen bedoel je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, LOL.
Ik vind iemand een kakker als hij/zij openlijk uiting geeft aan zijn/haar welgesteldheid....
dus OF rijk doen met kleding(merken)
OF rijk doen met praten over paps en mams...