Waarom zetten ze de muziek in sommige clubs zo hard dat je er gehoorschade van krijgt?

Bij een club hier in de stad delen ze zelfs oordoppen uit bij de ingang omdat ze zich er kennelijk bewust van zijn dat gehoorschade anders niet te voorkomen is. Ook zie je regelmatig op flyers staan dat de organisatie niet aansprakelijk is voor gehoorbeschadiging. Maar waarom zetten ze dan niet gewoon de muziek wat zachter zodat de gasten niet met van die oordoppen hoeven te lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat mensen dan met elkaar gaan praten omdat ze elkaar dan wel kunnen verstaan. Zedan drinken dan minder en dan is de omzet lager. It's all about the money.