Bestelde boek niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Bij Bol.com een boek besteld 3 weken geleden, maar niet ontvangen. Gebeld met TNT, die zeiden dat ze de bestelling niet hebben ontvangen. Bol zegt het wel opgestuurd te hebben. Als enigste vergoeding die ik zou kunnen krijgen zijn de verzendkosten. Maar hoe krijg ik het gehele bedrag terug? €20,- BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Weet je zeker dat jouw verhaal hier klopt?
Ik ken bol.com namelijk als één van de meest klantvriendelijke bedrijven.

Ik heb ook ooit eens een boek niet ontvangen, deden ze niet moeilijk over, ze hebben het boek gewoon opnieuw verstuurd.

Kortom: Toch nog maar eens bellen met de klantenservice van bol.com?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net mail ontvangen van Bol, ze vergoeden alles.
Bedankt voor het reageren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed dat te horen.
Ik kon het me ook al niet voorstellen dat ze het niet zouden doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd goed te horen, ik vind bol.com persoonlijk ook één van de meest betrouwbare bedrijven.
Vraag Bol om je de Barcode van het pakket toe te sturen,je kan dan op de site van Post.nl kijken wat er mee is gebeurd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar de politie