leeft de chauffeur Ab Doderer van Freddy Heineken nog

Freddy Heineken werd in 1983 samen met zijn chauffeur Ab Doderer ontvoerd. Is Ab Doderer nog in leven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
38.5K

Antwoorden (2)

Ik neem aan van wel. Als deze man is overleden zou dat zeker in het nieuws komen. En terug te vinden zijn op Wikipedia.

Het laatste dat ik met google over deze man lees, is:
Alfred Heineken zelf is al in 2002 overleden en Ab Doderer leeft nog steeds, is inmiddels in de 80 en leidt een terug getrokken bestaan in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit jaar viert ie ergens zijn 83 verjaardag. (zou ie er een biertje bijnemen vraag ik me ineens af..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bavaria :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als t maar netjes met het pinkje omhoog is dan :)
anders dan zijn achternaam doet vermoeden leeft hij nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha