mag je sex filmpjes op je mobiel kijken in de bus?

ik zat net ik de bus achter een man die sex zat te kijken!
Wel met oorfopjes, maar toch

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, wie doet dat nou!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die man in die bus hahahaha
Kimath
13 jaar geleden
Haha, wat een rare actie, gelukkig had hij oordoppen in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had gewoon gezellig mee moeten gaan kijken en kijken wat die zegt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moest op zijn schouder tikken en zeggen : goede film zeg , maaaan hij was zo de bus uitgerend haha grapje , ik vind t best erg dat je dat doet in de bus.. sorry hoor :|
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sja moet toch ieder voor zich weten? is toch zijn telefoon? k Zou het alleen wel fatsoenlijk vinden als hij dat buiten bereik van kleine kinderen hield en dat niet keihard door de bus liet schetteren :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zoiets privé, doe het lekker thuis ofzo..
Tuurlijk mag het, niemand die je tegenhoud, maar je zet jezelf echt voor schut gewoon. Of word je soms opgewonden dat mensen WETEN wat jij aan het kijken bent?! Ja, ik heb hier een beetje een dubbel idee van. =\ Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb het over die persoon waar je het over hebt, niet over jou. Zo heb ik het wel getypt, maar bedoel het niet zo.

Het beste antwoord

Nee dat mag niet.

Dit is een zedendelict en dan specifiek artikel 240: iemand onverhoeds met pornografie (afbeelding of voorwerp) confronteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord. Volgens mij mag het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plisje ; het is inderdaad nog steeds verboden.
bamibal
13 jaar geleden
Ja, lekker. Doe mij ook een pilsje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, lijkt me ook niet meer dan normaal dat het verboden is, met al die preutse mensen in ons midden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nieqoh het lijkt me heel normaal om dat gewoon thuis te bekijken hoor.
jij gaat toch ook niet bij je ouders thuis ff een sexfilm opzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, want ben totaal niet geïnteresseerd in pornofilms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand onverhoeds met pornografie (afbeelding of voorwerp) CONFRONTEREN. Ik denk niet dat als je in de bus een filmpje op je telefoon kijkt met oordopjes in je mensen confronteert met pornografie. Aardig is het niet aangezien er mensen mee kunnen kijken, maar volgens mij valt het niet onder deze regel.

Andere antwoorden (6)

Alles mag maar die man zal zich niet erg populair maken als hij het zo in het openbaar doet
ik kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die dat doen
oordeel is snel geveld
13 jaar geleden
Nou zolang er niemand last van heeft mag dit!
Je ziet ook in sex shops de etalages met bijv films endergelijke plaatjes!!!
Dus zolang hij er niemand lastig mee valt!!

Beter zoiets dan iemand die zich vergrijpt aan kleine kinderen en dergelijke!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hebben die kleine kinderen ermee te maken? Ook liever zoiets dan iemand die juweliers overvalt, maar of dat nou relevant is?
nee, verboden niet, alleen zet je je zelf voor paal als het zo opvalt, en het is best genant voor je medereizigers die kunnen meegenieten van die fratsen.
als je wat fatsoen hebt doe je dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het in casu wel is toegestaan, de man die het zit te bekijken in de bus heeft geen enkele intentie om zijn medestanders ermee te confronteren, hij luistert het via zijn koptelefoon en men kan de beelden alleen zien als je op zijn mobiel kijkt (wat overigens ook niet beleeft is, en overigens kan worden opgevat als schending van privacy).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang niemand er aanstoot aan neemt of er last van heeft kun je dat rustig doen. Anders kun je de chauffeur vragen de man daarmee te laten stoppen. Dat zal niet zo eenvoudig gaan. Beter is een andere plaats in de bus te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien valt dit onder aanstootgevend gedrag. In een volle bus is het bijna onmogelijk om de medereizigers hier buiten te laten. Ze worden er dan tegen hun zin mee geconfronteerd.