Is er de afgelopen jaren een aanslag met automatische geweren geweest in Den Haag?

En met Den Haag bedoel ik dan vooral om en nabij het hoofdkantoor van Shell aan de Bachmanstraat.

tinus1969
een week geleden
Kan me op gen enkele manier herinneren. Vanwaar je vraag?
HeerVoldemort
een week geleden
Omdat ik iemand ken die beweert dat hem dat is overkomen. Die zegt dat hij daar in die omgeving op straat liep, dat er een auto langs kwam rijden en dat er uit dat voertuig een AK47 is leeg geschoten op hem en een collega. De schutter had het gemunt op een advocatenkantoor die de verdediging deed van een kroongetuige. Ik heb twijfels bij dit verhaal.
ronron1212
een week geleden
Ja er is niets over te vinden

Geef als eerste antwoord