Ik geef mijn mening graag voor een betere, maar acht de situatie zeer ernstig.
Iran bouwt immers aan een kernbom, én heeft herhaaldelijk verklaard Israël totaal van de kaart te willen vegen.
Zij zijn ook de grootste financier van Hamas.
(indirect de VN en EU, maar dat terzijde)
Verwacht al een tijdje dat Israël de relevante fabrieken van Iran gaat plat bombarderen, en als je Israël een aanleiding geeft wordt dat geopolitiek gezien voor hen alleen maar makkelijker.
teusvh
3 weken geleden