Dan krijgen we dezelfde shit als Griekenland nu heeft. In 2010 gaan we waarschijnlijk uitkomen op een procent of zes.
Nederland krijgt van de Europese Commissie tot 2013 om het begrotingstekort tot onder de 3% van het bruto binnenlands product (bbp) te krijgen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat ons land failliet gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat we later helemaal nergens meer geld voor hebben. en dan gaat alles mis.
13 jaar geleden
Dan wordt de rentelast groter en blijft er bij gelijke belastingdruk minder geld voor de overheid over om te besteden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat we teveel moeten lenen.

Toegevoegd na 28 seconden:
Tegen rente natuurlijk.