Is Hillary Clinton corrupt?

Donald Trump vertelde dat Hillary Clinton in een gevangenis thuis hoort. Waar stoelt hij deze uitlatingen op? Is ze corrupt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Ze proberen elkaar te vernietigen om maar stemmen naar zich toe te trekken. Alles wordt wederzijds opgeblazen, al moet ik zeggen dat D.T. in mijn ogen echt niet deugt. Het is toch verschrikkelijk dat de wereldvrede aan zo'n man zou kunnen worden toevertrouwt als hij tot president wordt verkozen!
TurfGraver
7 jaar geleden
Leesvoer (wel Engels):
http://www.thepoliticalinsider.com/wikileaks-confirms-hillary-sold-weapons-isis-drops-another-bombshell-breaking-news/
Maar he, alles wat met politiek te maken heeft is een zooitje en vol leugens enz. Dus er zal niemand van opkijken, in America zijn ze overal gek genoeg voor. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hillery ( de Clintons ) wordt verweten in veel ( te ) bankschandalen betrokken te zijn . Ook de handen boven financiële toppers van de crises hebben gehouden . Ja is dat waar ja maar in Europa doet de politieke top dat ook . Hillary heeft bewust gelogen in het onderzoek na het zakelijk gebruik van haar prive email account . Heeft bewust onderzoek daarna gefrustreerd en mogelijk haar invloed misbruikt bij ambtenaren die dat moesten uitzoeken en nog erger onderzoek leiders onderdruk gezet of politieke gunsten in het vooruitzicht gesteld . Dingen die eigenlijk heel normaal zijn in de politiek . Gevaarlijker zijn haar uitlatingen over Poetin die ze meerdere malen met hitler vergelijkt ( ik vind dat ze gelijk heeft ) dat is in het café wel leuk maar niet als minister van buitenlandse zaken . Ook de kans op oorlog met Rusland wordt. Met Clinton heel groot ze zegt we gaan assad ( Syrië ) rechtstreeks aanvallen . Ja prima het is een schurk maar Rusland heeft al 50 jaar z'n haven daar zo groot als Rotterdam en militaire belangen . Amerika heeft dat ook in de wereld . Die gaan daar niet weg omdat Clinton dat wilt . De Clinton hebben zeer dubieuze rechtszaken gehad van seksuele intimidatie tot financiële ( vermeende ) fraude met hypotheek banken . Maar eigenlijk niks bijzonders voor een politicus . Tja ik vind ze allebei gevaarlijk . Maar zou toch voor Clinton kiezen . Trump is onberekenbaar onbeschaamd grof heeft ook vele financiële rotstreken geleverd zelfs in Nederland bij de aankoop van z'n jacht . ( jacht bestellen nog meer eisen niet afnemen dan jacht bouwer bijna failliet dan jacht bouwer op kopen voor weinig ) dat was ook z'n onroerend goed beleid overal het zelfde doe geen zaken met die ... dus liever die niet !!!
Z512099
7 jaar geleden
Mevr. Clinton zal wel eens stoute dingen gedaan hebben, maar sommige van onze politici zijn geen haar beter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Clinton zal niet de beste president zijn, maar Trump is gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als idealistische advocate begonnen maar uiteindelijk toch voor het grote geld en macht gegaan. In NL hebben we er ook zo één: Kim Wok! Begonnen als vakbondsleider en later 4x Commissaris (RvC) bij grote bedrijven waarbij hij iets van 2x €75000,- (x4) opstreek voor het 2x bijwonen van de Vergadering. Van hem komt de kreet: "Niet mokken, maar wokken!" Dit alles kan als je nooit eens opzij hebt gekeken, altijd meer dan je mooie blauwe ogen in het spel hebt gezet...? Riekt naar corruptie!!!

Antwoorden (1)

Net als in Nederland ben je ook in de Verenigde Staten pas corrupt als de rechter dat heeft uitgesproken. Dat meneer Trump roept dat mevrouw Clinten corrupt is, doet er dus niet toe, hij is geen rechter en dus gaat daar hij niet over.

Wel is het zo dat er al heeel veeel onderzoeken zijn gedaan naar de vraag of mevrouw Clinton strafbaar is met onder andere de email-server bij haar thuis. Maar geen enkele Officier van Justitie heeft tot nu toe besloten om één van die onderzoeken voor te leggen aan de rechter.

Tot nu toe is mevrouw Clinton dus niet corrup.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+zo is dat, ook in Amerika. Maar presidentsverkiezingen gaan steeds meer gepaard met modder gooien.