Wat is het tegenovergestelde van een running mate bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen?

Als Hillary Clinton Tim Kaine voorstelt aan iemand, zal zij zeggen: "Dit is mijn running mate Tim Kaine."

Maar als Tim Kaine Hillary Clinton wil voorstellen aan iemand, wat zou hij dan zeggen? "Dit is mijn ... Hillary Clinton?"

Antoni
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hij zegt dan: "the next president of the You naait mi steeds and I merk it"

Het beste antwoord

Een "running mate" kan ook op beide kandidaten slaan.
Dus Kaine kan zeggen: "Dit is mijn running mate Hillary Clinton".
Ik denk overigens niet dat het nodig is dat Kaine iemand moet uitleggen wie Clinton is.

Het tegenovergestelde van "running mate" zou je "presidential candidate" kunnen noemen.
SimonV
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Bij iedere verkiezing zijn er mensen die voor het eerst gaan stemmen: jongeren, nieuwe immigranten en anderen die nog nooit eerder hebben gestemd. Het is misschien niet voor te stellen, maar vele, vele Amerikanen kennen Hillary Clinton helemaal niet. Daar komt bij dat tot aan de conventie en de definitieve nominatie de campagnes vooral interne partij-aangelegenheden zijn, ondanks de aandacht in de media voor die campagnes. Nu de conventie is afgesloten en de nominatie definitief is, moet de presidentskandidaat bekend(er) worden gemaakt bij de kiezers.