vinden er ook in japan terroristische aanslagen plaats?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jazeker, overal. Een van de bekendste is deze uit 1995: https://en.wikipedia.org/wiki/Tokyo_subway_sarin_attack
ronron1212
7 jaar geleden
@Maarten2212 dat is lang geleden denk dat vraag over nu gaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt gelijk. Voor zover ik kan vinden zijn er voor de rest nauwelijks tot geen terroristische aanslagen geweest in Japan.

Antwoorden (1)

In 1995 heeft een Japanse sekte een aanslag gepleegd in de metro van Tokyo.