Heeft hilbrand nawijn zijn eigen politieke carriere verwoest door te gaan jumpstylen op tv?

http://www.youtube.com/watch?v=UMBM-6Di_qE

Is deze man nog serieus te nemen als politicus of raadslid?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Welnee. Donner maakte ook een rap net als Rouvoet en Wouter Bos heb ik ooit een deuntje horen zingen waar de honden al helemaal geen brood van lustten.

De politieke carriere van Nawijn zat er gewoon op na zijn (overigens helemaal niet zo onverdienstelijke) ministerschap voor de LPF. Dat hij in Zoetermeer nog een hele pief op dat gebied wil zijn... tja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

En of, kijk bijvoorbeeld naar Mental Theo die na zijn muziek- en televisiecarrière niet onverdienstelijk nummer twee op de lijst van de Partij van de Toekomst terecht kwam. Het is hem toen net niet gelukt om in de Tweede Kamer te komen.
Gezien de politieke ervaring van Nawijn, moet hij de politieke prestatie van Mental Theo toch zeker kunnen evenaren!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou de man niet een gezellig iets mogen doen.
Ik denk dat hij door Jumpstylen zijn carriere niet verwoest heeft.Er zullen wel andere oorzaken geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle politici die even de aap uithangen omwille van populistische redenene zijn gedoemd te verdwijnen van het politiek schouwtoneel. Terecht met een raket naar de maan.