Ja, maar alleen als je belt met een reden.
Als je voor de grap telkens 112 bellen en ze weten je te achterhalen, dan is het juist een erg duur nummer voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, want je kunt het ook bellen als je geen beltegoed meer hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt,je kan zelfs 112 bellen als je geen beltegoed meer hebt

Toegevoegd na 3 minuten:
en zelfs als je de gsm niet helemaal aan hebt staan omdat je de pincode niet meer weet kan je nog 112 bellen

Toegevoegd na 39 minuten:
dat gaat trouwens niet bij alle telefoons op.ik weet dat die oude nokia's dat nog konden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en als je bedenkt dat er achter 112 een hele batterij alerte mensen klaarstaat die ook allemaal hun loon en toeslagen krijgen... dan is het een heel duur nummer waar we gezamenlijk viaviavia(belastingen neem ik aan) voor betalen.
:P voor de beller zelf is het gratis, gelukkig wel want dat vergroot de kansen dat NoodSituaties goed aflopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja is gratis!
Is wel een belangrijke vraag want als het geld zou kosten dan zou ik mooi niet bellen en het slachtoffer hulpeloos laten liggen. Of anders leen ik het mobieltje van het slachtoffer.

Toegevoegd na 4 minuten:
*zucht*

Toegevoegd na 38 minuten:
Voor de mensen zonder humor.......dit is een grap hoor! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus JIJ zou het slachtoffer hulpeloos laten liggen omdat het geld kost. Ik mag hopen dat jij nooit slachtoffer wordt.
Een min -1 en misselijk antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, Stephanie, soms wordt je verkeerd begrepen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahah dat was een grap hoor. Als ze dat niet eens doorhebben dan is er toch echt wat mis met de humor in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arme Steph, wordt je weer niet begrepen meis?
Kunnen ze je humor niet waarderen? hahahaha Ik wel hoor :) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is geen leuke grap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Saaierikken
Mits je er geen misbruik van maakt,wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt 112 zelfs bellen als er geen simkaart in de telefoon zit omdat het provider onafhankelijk is.