Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen bij de SP?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom wil je je lidmaatschap opzeggen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Waarom wil je je lidmaatschap opzeggen?" hahahahahahahahaha da'snegoeie! verder wel een heel makkelijke vraag... antwoorden zat mogelijk

Het beste antwoord

schrifteleijk aan de landelijke organisatie:

# Het lidmaatschap van de vereniging eindigt:

1. door overlijden van het lid;
2. door opzegging door het lid;
3. door opzegging door de vereniging;
4. door ontzetting.

# Opzegging door het lid – welke opzegging met onmiddellijke ingang kan plaatsvinden – geschiedt door een schriftelijke mededeling aan de landelijke ledenadministratie.

[de redactie van Goeievraag heeft op 6/2/2014 een inmiddels veranderd adres geplaatst hieronder]

Sinds april 2012 is het adres van
het hoofdkantoor van de SP:
Snouckaertlaan 70,
3811 MB Amersfoort.

De ledenadministratie is te bereiken op:
T (088) 243 55 40
E administratie@sp.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Stuur een mail naar administratie@sp.nl .

Ik heb alleen het idee dat je dat wel zelf weet, maar dat je een statement wil maken. Heb ik gelijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een statement? Ik heb mezelf helemaal rot gezocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja zeg, moet ik daar nu -2 voor krijgen, ik zoek nota bene het emailadres voor 'm op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, van mij een + er is iemand flauw bezig pffff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank Josephina!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed, maar je kunt op je vingers uittellen dat om je lidmaatschap op te zeggen dat je de SP moet schrijven. Bij jouw antwoord staat ook geen adres. Dus veel verder komt de vraagsteller dan ook niet. Bij mijn antwoord in elk geval een email waar je kunt vragen hoe je je lidmaatschap kunt opzeggen of in elk geval om het adres vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een e-mail is wel degelijk schriftelijk Jelle. Alleen als een (natte) handtekening wordt vereist wordt het anders.
Even naar de website gaan en een mailtje sturen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je doen op www.sp.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is de minkukel weer bezig?
van mij een plus+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bemind ie toch nog iemand ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De min is niet van mij, maar een plus vind ik het niet waard. Kan je net zo goed zeggen: kijk even op http://www.google.nl
Als je je niet afgemeld krijgt op een normale manier door een briefje te sturen naar de plaatselijke partijsecretaris (adres staat in de gemeentegids )stop je gewoon met betalen van contributie,dan nemen ze wel contact met jou op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zover willen partijen het helemaal niet laten komen. Ze krijgen namelijk ook subsidie per lid. Dus liever een niet-betalend lid dan een niet-lid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En bovendien: automatische incasso?
Een briefje sturen.