Volgens mij is de aarde een paradijs voor de mensen, in balans met natuur met 1 miljard mensen, we zijn al bijna met 7hoe gaan we dat oplossen ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De Bilderberggroep heeft hetzelfde ideaal... Zij werken aan een bevolkingsdichtheid globaal van 1 miljard mensen... De Bilderberggroep is de meest invloedrijke club ter wereld... Zij bepalen de belangrijke veranderingen hier op aarde... Google maar eens en verbaas je hoeveel geheimen je te zien krijgt...

Dus laat het maar aan de Bilderberggroep over, dan is dat op handen snel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Door je definitie voor een 'paradijs' aan te passen.
14 jaar geleden
We verhogen de dijken, en laten de rest van de Wereld verdrinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Darwin gelijk had zijn wij de besten in het aanpassen van ons leefmilieu, maar ik denk (waarschijnlijk net als jij) dat we onze hand (zullen) overspelen.
Naar mijn idee gaan wij dit (helaas) niet oplossen maar zal de natuur dit zelf oplossen en de natuur lost altijd op met harde hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen denken oplossingen te weten, zoals de Club van Tien Miljoen. Die stichting vindt dat Nederland met tien miljoen inwoners voldoende inwoners heeft. Zestien à zeventien miljoen vinden de leden in ieder geval te veel. Overigens wijst de stichting iedere vorm van racisme af!

Zie ook de website: http://www.overbevolking.nl/nl/De-Stichting

Of de stichting alleen oplossingen biedt voor Nederland of ook voor de rest van de wereld, weet ik niet.
Antoni
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Tjee, even de website bekeken, wat is DAT een FOUTE club! Zoiets zie je niet zo vaak. Bedankt voor je tip!
Antoni
14 jaar geleden
Ja, ik weet ook niet echt wat ik er van moet denken. De club is in het verleden ook al eens erg negatief in het nieuws geweest, als ik me goed herinner.
Niet. Dat gaan we niet oplossen, althans, niet WIJ, niet met 7miljard mensen.
De aarde heeft echter al vele malen bewezen heel goed voor zichzelf te kunnen zorgen, en zal ook deze plaag wel weten te overwinnen. Door epidemieen, overstromingen, klimaatrampen, nieuwe ziektes, natuurrampen, affijn, allerlei handige mechanismen waar wij zelf overigens heel sterk de hand in hebben puur door die overbevolking. De natuur is een mooi ding....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(citaat - maar ik denk het vaak....)

This is the way that the world ends.....
Not with a bang, but a whisper....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gaan dat niet oplossen, dat zal vanzelf gebeuren.. En ik denk niet dat de meeste mensen daar blij mee zullen zijn.. Er gaan dan een hoop doden vallen :-s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg griezelig als je denkt aan de fles die half gevuld is met mieren en dan weten dat de wereldbevolking ook exponentieel toeneemt.Die mieren hebben niets in de gaten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeten wij het oplossen dan? De aarde overleeft wel. De olifanten niet maar de mens ook waarschijnlijk niet. Als je 70 bent en je kijkt terug en je ziet dat je niets met je leven hebt gedaan, dan is dat dikke pech, maar je krijgt geen tweede kans. Niemand treurt om je. Waarom zou dat dan wel voor de mensheid in totaal gelden. In de volkskrant van zaterdag stond, dat niemand de pvda zou missen. Zo is het! Mensen kwamen hier en maakten er een rommeltje van, omdat ze nu eenmaal niet beter weten en kunnen. Mensen verdwijnen omdat ze nu eenmaal niet beter weten en kunnen. Niemd, ook ik niet, maar ook jij niet. Sukkels!!