wat is er nu gebeurd met de vakantie woning van willem en maxima?!?

Wie weet er nu gebeurd is met de vakantie woning van willem en maxima?!?! Ik heb het hier over de beruchte vakantie woning die toen toch is afgebouwd en verkocht zou worden. Er word nu niet meer over gepraat dus word hij wel echt verkocht...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er staat me iets van bij dat ze er vanaf gezien hadden en een behoorlijk stuk grond hadden gekocht in Argentinie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht mag er door de pers niets meer over geschreven worden, dus hoe het nou echt zit zullen we niet nu te weten komen.

Is maar beter ook toch? Wat gaat ons het nou aan, wat deze mensen doen..
helaas wel met een del van onze centen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gehele handel, incl. grond, is verkocht aan Abdul El Al Malikzouw, maar daar heeft niemand interesse voor en wordt er dus niets meer over geschreven. Het geheel heeft WA behoorlijk wat geld gekost (niet van ons maar van hem zelf)