Welk adres hoort bij een postcode/postbus?

Hallo,

Ik heb binnekort een sollicatie en via de mail krijg ik een postcode en postbus door. Maar hoe haal ik hieruit wat het bijbehorende adres is? Of kan dat niet en moet ik even terug mailen?

Ik heb zelf de postcode ge-googled, maar dan vind ik niks wat met het bedrijf te maken heeft. De winkel en kantoor zijn sowieso apart.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27K

Antwoorden (5)

Via http://www.nummerboek.com/ kom je vaak al een eind. De naam van het bedrijf googlen is vast ook nuttig, want je vóór een sollicitatiegesprek in de wetenswaardigheden van de firma te verdiepen kan jou voorrang geven op andere kandidaten!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, het heeft echter niet geholpen.
Ik weet het adres van de winkel wel (wat in Delft ligt), maar daar moet ik niet zijn. Via de mail zie ik via de postcode dat ik in Wassenaar moet zijn, maar wat het adres is kan ik niet opmaken uit de postcode en postbus...
Postbus is geen bezoekadres. Een postbus is een vakje op een centraal gelegen locatie. Vaak kan je postbussen vinden bij The Read Shop of een stapless center. Ik zou de mail nog eens goed lezen, want een postbus is alleen vakje waar men post in ligt die naar het postbusnummer wordt gestuurd. Je kunt moeilijk in een klein vakje stoppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je naar het bedrijf toe moet voor een sollicitatiegesprek, dan is het heel vreemd, dat je alleen een postbusadres hebt ontvangen. Daar heb je weinig aan, tenzij je (nog) een brief moet sturen.

Informeer even naar het bezoekadres, zodat je werkelijk weet, waar je moet zijn voor het sollicitatiegesprek! Eventueel kan je nog vragen hoe je dat adres het beste kan bereiken.

Als het bedrijf een website heeft, kan je het adres daarop misschien vinden, maar als er meer adressen zijn, kan je toch beter via e-mail of telefoon informeren waar je precies moet zijn.

Succes!
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb de postcode en postbus (waar ik niks aan heb) ontvangen. Via de website vind ik wel het de gegevens van de winkel, inclusief het adres. Maar ik moet dus op het kantoor zijn waarvan ik enkel de postcode en postbus weet. Njaa goed bedankt voor de antwoorden, dan zal ik maar even terugmailen. Ik dacht wil niet dom overkomen dus vraag het eerst even hier..
Antoni
11 jaar geleden
Dit is dom van degene, die je deze (onvolledige) gegevens heeft geë-maild.
Een postbus is niet meer dan een bakje waar je post naar toe kunt sturen. Als het bedrijf jou niet heeft doorgegeven op welk bezoek-adres je moet zijn, kun je het beste even bellen en navragen wat de bedoeling is.

Dat staat geïnteresseerd en 'mondig', en er is niets vervelender dan straks bij je sollicitatie aan de verkeerde deur te staan.

Waarschijnlijk is het een foutje van het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via routenet.nl kan je ook achter het adres komen wanneer je alleen maar een postcode heb. Wanneer je jouw eigen postcode daar in voer zie je vanzelf het adres rechts in het kolommetje er naast staan. Succes