Wat doet die Kony precies?

Ik lees die naam de laatste tijd veel, maar weet niet waar het over gaat. Ik weet dat er een film is over wat hij doet maar die kijk ik liever niet.
Dus wie kan mij samenvatten wat Kony precies doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kinderen dwingen om soldaat te worden, die drillen en opdrachten geven om te moorden en te plunderen.
Amadea
12 jaar geleden
Nou in die film stond het volgende:
Kony is al 30jaar bezig met het kidnappen van kinderen en de jongens laten werken als kindsoldaten.
De meisjes in de prostitutie.
In totaal heeft hij al meer dan 30.000 kinderen vermist geloof ik.

En ze willen dus deze man eindelijk oppakken zodat ze langzaam het daar kunnen oplossen.
Ze beginnen bovenaan met kony.

(Ik zelf heb nog nooit van kony gehoord tot die film online werd gezet)