Ik moet de persoon vinden die op een foto staat, hoe?

gaat mogelijk om identiteitsfraude. Ik heb de foto, maar wil de rechtmatige eigenaar ervan op de hoogte stellen/waarschuwen.Hoe kan ik haar vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.1K

Antwoorden (2)

Via de politie lijkt me de enige mogelijkheid in dit geval

je kan natuurlijk googelen als je iets meer tips heb
als woonplaats of regio etc vermoedelijk achter of voornaam beroep etc etc
maar op foto zoeken is eigenlijk niet echt mogelijk zonder de database van de politie
en zelf dat is moeilijk
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
maar waarom wil je dan de naam van die ander zoeken dat kan iedereen zijn, zelf iemand uit het buitenland ?
of zelf overleden ?
Je kan op internet zoeken naar meer plekken waar de foto staat, ook zoekt ie naar foto's die bijna hetzelfde zijn.

http://www.tineye.com/

Als je geluk hebt vindt je de echte persoon.