Als ik ICT wil studeren moet ik dan persé Natuurkunde en scheikunde in mijn vakkenpakket hebben?

Of is wiskunde genoeg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Een VWO-diploma met wiskunde B in het profiel is voldoende. En, zoals het op een site stond, meer dan voldoende kennis van Engels.
Computoon
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan dit ook met wiskunde A en een Havo diploma?
Reddie
7 jaar geleden
Nee, wiskunde A is waardeloos voor ICT.
Computoon
7 jaar geleden
Voor de universitaire studie informatica moet het echt wiskunde B zijn, op VWO-niveau.