Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een mooi afvalscheidingssysteem voor thuis kopen?

Ik ben opzoek naar een vuilnisbak oid, waarin ik 4 soorten afval kan scheiden (voor thuisgebruik): GFT, Restafval, Papier en Plastic.

Ik heb wel bakken gezien met 3 mogelijkheden, maar ik zoek er een systeem voor vier bakken.

Uiteraard wel een alles-in-1 systeem, want ik kan natuurlijk ook vier bakken naast elkaar zetten, maar dat ziet er dan niet zo sexy uit...

Toegevoegd na 1 uur:
Zoiets als op de foto, maar dan met 4 verschillende bakken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
Haha, sexy afvalbakken :p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat u zoekt is niet op de markt. Naja laat me zeggen niet voor particulier, de bakken zijn erg groot.

Als u iets "sexy" wilt kunt u bijvoorbeeld ook 4 verschillende kleuren bakken kopen. Wie zegt dat vuilnisbakken lelijk zijn? Heb ook ooit eens gezien dat iemand 4 vuilnisbakken had waarvan er 2 boven de anderen gehangt konden worden. Deze persoon had ze leuk geschilderd en er een plant omheen laten groeien!

U kunt ook uw gemeente raadplegen wat voor scheidings manieren hun geleverd willen hebben. Wij hebben namelijk 2 bakken, 1 voor plastic/verpakkingen/glas in de donker groenen, en als onze groen/restafval afval in de licht groenen. Daarbuiten hebben wij geen papier bak maar dit doen wij meestal in kartonnen dozen of plastic zakken naast de weg zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding