Waar kan ik een mooi afvalscheidingssysteem voor thuis kopen?

Ik ben opzoek naar een vuilnisbak oid, waarin ik 4 soorten afval kan scheiden (voor thuisgebruik): GFT, Restafval, Papier en Plastic.

Ik heb wel bakken gezien met 3 mogelijkheden, maar ik zoek er een systeem voor vier bakken.

Uiteraard wel een alles-in-1 systeem, want ik kan natuurlijk ook vier bakken naast elkaar zetten, maar dat ziet er dan niet zo sexy uit...

Toegevoegd na 1 uur:
Zoiets als op de foto, maar dan met 4 verschillende bakken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
Haha, sexy afvalbakken :p

Antwoorden (1)

Wat u zoekt is niet op de markt. Naja laat me zeggen niet voor particulier, de bakken zijn erg groot.

Als u iets "sexy" wilt kunt u bijvoorbeeld ook 4 verschillende kleuren bakken kopen. Wie zegt dat vuilnisbakken lelijk zijn? Heb ook ooit eens gezien dat iemand 4 vuilnisbakken had waarvan er 2 boven de anderen gehangt konden worden. Deze persoon had ze leuk geschilderd en er een plant omheen laten groeien!

U kunt ook uw gemeente raadplegen wat voor scheidings manieren hun geleverd willen hebben. Wij hebben namelijk 2 bakken, 1 voor plastic/verpakkingen/glas in de donker groenen, en als onze groen/restafval afval in de licht groenen. Daarbuiten hebben wij geen papier bak maar dit doen wij meestal in kartonnen dozen of plastic zakken naast de weg zetten.